Ό,τι χρειάζεται το παιδί

«Mετά την γέννηση της κόρης μου έχω γίνει χαζομπαμπάς! Ήμουν όμως και πριν γεννηθεί. Τα συναισθήματα μου ακόμα και πριν την σύλληψη του παιδιού μας ήταν τόσο έντονα για το γεγονός ότι θα ξεκινούσα το γονεϊκό ταξίδι που άρχισα να τα αποτυπώνω σε λέξεις στην λευκή οθόνη, σε ένα ημερολόγιο που θα μπορούσε να θεωρηθεί και οδηγός για μελλοντικούς πατεράδες. Οι λέξεις και οι προτάσεις πήραν μορφή και έγιναν «Το Ημερολόγιο ενός Μελλοντικού Πατέρα» που είναι το ψυχικό μου τρενάκι από πριν την σύλληψη μέχρι και την γέννηση του παιδιού μας…»

Το ηλεκτρονικό βιβλίο του Γιάννη Παρασύρη εκδόθηκε απο τις Εκδόσεις e-bookshop.gr  και μπορείτε να το αγοράσετε ηλεκτρονικά από εδώ. Η τιμή του είναι 11,90 Ευρώ ενώ το 25% των εσόδων θα διατεθεί σε ίδρυμα για παιδιά.

Σχολιάστε

Ετικετοσύννεφο

Σάββατο 9.03.2013

Ημερίδα: Γονέας στον 21ο αιώνα.

Taste Advisor

Ό,τι χρειάζεται το παιδί

Moto Routes Blog

Ιστορίες για ταξίδια σε δυο τροχούς

Οι λέξεις μου, my words, mis palabras

Ό,τι χρειάζεται το παιδί

