Ό,τι χρειάζεται το παιδί

Ιδανικά όλες οι μαμάδες θα έπρεπε να κοιμούνται 8 ώρες την ημέρα και να σηκώνονται ανανεωμένες για τα οικογενειακά τους καθήκοντα. Επειδή όμως όλοι ξέρουμε ότι αυτό δεν είναι ρεαλιστικό σας δίνουμε 9 χρήσιμες συμβουλές για να γεμίσετε ενέργεια:

  • Πιείτε ένα μπουκάλι νερό που αναζωογονεί και σας γλυτώνει από την αφυδάτωση.
  • Κάντε ένα ντους ή μπάνιο για να σας ξεκουράσει.
  • Γίνεται μία “κακή” μητέρα και μην ασχολείστε για λίγο με τα παιδιά αλλά με τον εαυτό σας.
  • Ασκηθείτε για να ανεβάσετε τα επίπεδα της ενέργειά σας.
  • Μην χάνετε το πρωινό γεύμα για να έχετε ενέργεια μέσα στην ημέρα.
  • Κρατήστε τα επίπεδα του σακχάρου στο αίμα σας σταθερά τρώγοντας συχνά μικρά γεύματα.
  • Αλλάξτε τα ρούχα σας μέσα στην ημέρα για ανανέωση.
  • Κοιμηθείτε περισσότερο αντί να είστε μπροστά στην τηλεόραση ή τον υπολογιστή.
  • Περάστε δημιουργικό χρόνο με τα παιδιά σας παίζοντας για να σας αναζωογονήσουν.

Περισσότερες λεπτομέρειες και πιο αναλυτικές πληροφορίες μπορείτε να διαβάσετε στο άρθρο της Gina Shaw στο WebMD.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Ετικετοσύννεφο

Σάββατο 9.03.2013

Ημερίδα: Γονέας στον 21ο αιώνα.

Taste Advisor

Ό,τι χρειάζεται το παιδί

Moto Routes Blog

Ιστορίες για ταξίδια σε δυο τροχούς

Οι λέξεις μου, my words, mis palabras

Ό,τι χρειάζεται το παιδί

Αρέσει σε %d bloggers: