Ό,τι χρειάζεται το παιδί

Πονοκέφαλο προκαλεί στους περισσότερους γονείς η διατροφή των παιδιών ειδικά όταν αυτά αποφεύγουν να δοκιμάζουν πιο υγιεινές τροφές όπως φρούτα, λαχανικά και όσπρια. Τα περισσότερα προβλήματα έχουν όμως μία λύση, ιδιαίτερα όταν τα αντιμετωπίζουμε οργανωμένα και συστηματικά :

1. Αρχίστε νωρίς όταν τα παιδιά είναι ακόμα μικρά σε ηλικία

2. Δώστε τις καινούργιες τροφές όταν πεινάνε

3. Μην πιέζετε την κατάσταση με απειλές

4. Δώστε μία καινούργια γεύση τη φορά

5. Να είστε επίμονοι και να μην παραιτείστε με την πρώτη

6. Γίνετε το μοντέλο και αποκτήστε και οι ίδιοι ποικιλία στις διατροφικές σας συνήθειες

7. Αφήστε τα παιδιά να διαλέγουν νέες τροφές όταν πηγαίνετε για ψώνια

8. Βάλτε τα να πάρουν μέρος στη διαδικασία της προετοιμασίας του γεύματος

9. Σκεφθείτε το δύο φορές πριν «κρύψετε» νέες τροφές μέσα στις υπάρχουσες

10. Η παρουσίαση είναι το κλειδί

Λεπτομέρεις για τις 10 συμβουλές που σας προτείνουμε μπορείτε να διαβάσετε στο άρθρο του Full-time Nanny.com.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Ετικετοσύννεφο

Σάββατο 9.03.2013

Ημερίδα: Γονέας στον 21ο αιώνα.

Taste Advisor

Ό,τι χρειάζεται το παιδί

Moto Routes Blog

Ιστορίες για ταξίδια σε δυο τροχούς

Οι λέξεις μου, my words, mis palabras

Ό,τι χρειάζεται το παιδί

Αρέσει σε %d bloggers: