Ό,τι χρειάζεται το παιδί

101099lΗ Πολυξένη είναι ντροπαλή. Δυσκολεύεται να μιλήσει γρήγορα όπως τα συνομήλικά της παιδιά, όταν όμως τραγουδάει αυτά που θέλει να πει, η γλώσσα της πάει ροδάνι!
Είμαι δρομέας, είμαι σκυτάλη

Μικρούλι μήνυμα σ΄ άδειο μπουκάλι
Είμαι οι άλλοι, είμαι εγώ
Νησάκι είμαι σ΄ ωκεανό
Είμαι ένα χάδι, είμαι αγκαλιά
Άγγελος είμαι πετάω ψηλά
Παιχνίδι είμαι, είμαι κρυφτό
Μια πόρτα είμαι στον ουρανό

Ένα εικονογραφημένο βιβλίο – αριστούργημα, της Στέλλας Μιχαηλίδου και των Εκδόσεων Παπαδόπουλος που με την μινιμαλιστική εκφραστική του δύναμη θα συγκινήσει μικρούς και μεγάλους αναγνώστες θα έχουν τη δυνατότητα να κερδίσουν όσοι δηλώσουν συμμετοχή στο διαγωνισμό του Childo. Συμπληρώστε τη φόρμα που ακολουθεί, κάντε like στη σελίδα του Childo στο Facebook (από το κουμπί πάνω δεξιά) και μπορεί να είστε ένας από τους 3 νικητές! Ο διαγωνισμός «τρέχει» έως τις 23 Μαίου, στις 12 το μεσημέρι και ο νικητής θα ενημερωθεί το βράδυ της ίδιας μέρας.

Σχολιάστε

Ετικετοσύννεφο

Σάββατο 9.03.2013

Ημερίδα: Γονέας στον 21ο αιώνα.

Taste Advisor

Ό,τι χρειάζεται το παιδί

Moto Routes Blog

Ιστορίες για ταξίδια σε δυο τροχούς

Οι λέξεις μου, my words, mis palabras

Ό,τι χρειάζεται το παιδί

